onsdag 19 oktober 2011

Vad händer egentligen?

Jaa, det undrar jag ibland. Man brukar väl säga att tiden går fort när man har roligt, och den senaste veckan har verkligen svischat förbi. Så jag måste väl haft gode roligt då! =) I onsdags var jag på en talent show som innehöll mer och mindre seriösa inslag. Det var väldigt underhållande, och bitvis skrattade jag så att jag grät.(Fast, att gråta när man skrattar är väl mer en regel än ett undantag för mig, antar jag.)

I fredags skypade jag med Sverige. Hipp Hurra! =) Jag hade fått det finaste av meddelanden av Aron(min systerson, 6årgammal ), och vem kan motstå att ringa hem då?

Jag var på American football igår, och det var superfint väder. Varmt och skönt. Nu har äntligen hösten kommit hit och det är så fint med alla träd i olika färger.
Vårt rum ligger precis bredvid fotbollsplanen (Soccer alltså) och varje helg vaknar man till hejdundrande hög partymusik, eftersom de har matcher där. Det låter precis som att nån spelar musik här inne i vårt rum. Knasigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar