torsdag 26 januari 2012

En solig torsdag.

Hej! såhär ser jag ut idag, just nu faktiskt. Med en karra i munnen.
och såhär fin är vyn just nu från vårt fönster.. Solen håller på att gå ner och det är fiiiint! Jag gillart!

Idag har jag haft ett supersvårt test i diction, hade inte förväntat mig att det skulle vara så svårt, men hips vips sitter jag där med testet i min hand och får lite lätt panik och på det lite hjärnsläpp också. Förhoppningsvis har jag lyckats pricka in nog med poäng för att vara godkänd... det är egentligen allt jag vill!

Jag har också repat med mitt band idag. Jag har en väldigt bra känsla inför den här vårterminen, tror att det kommer att bli super.. Väldigt mycket att göra, men förhoppningsvis väldigt kul också. =)

Ha det bra! Kraaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar