torsdag 19 januari 2012

Fullt upp!

Hallloooo! =)
Nu har det gått mer än en hel vecka sen jag skrev sist. En liten summering av den senaste veckan kommer här.

Förra fredagen åkte vi som sagt till Bitterroot Mountains.
Här är Sam, vars familj äger stugorna där vi bodde. Han är på väg upp till den stora stugan där vi åt middag på kvällarna.
Här är stugan där vi bodde.

Lördagen var fylld av utförsskidåkning och smärta. =) Jag ramlade dock bara två gånger. Den första och fulaste var nog när jag i liften på väg upp ser hur min kompis som åkte framför mig plötsligt stannar varpå jag får lite smått panik och ropar att han måste akta sig. När han inte gör det kraschar jag naturligtvis in i honom och båda ligger där hjälplösa, mitt i skidliften.. Måste ha sett otroligt dumt och kul ut!
Jag och Ricky, som jag råkade krascha in i. Vi är vänner fortfarande, som ni ser!

I söndags var det dags för lite längdskidåkning. En del i gänget låg mer i snön an vad de skidade.

Efter att vi kom hem har veckan varit fylld med skolarbete och mer skolarbete. KUL!!! =p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar