tisdag 8 maj 2012

En vecka kvar...

Ganska precis om en vecka kommer jag att vara hemma hos min familj igen.. DET ska bli väldigt kul! Jag längtar hur mycket som helst!

Samtidigt försöker jag att ta vara på den sista tiden här. Vi var ju på graduation i lördags, det var kul. En sak som vi blev lite besvikna på var att de aldrig kastade sina hattar upp i luften, så där som de gör i alla filmer, ni vet!? I övrigt var det som man förväntade sig: en massa tal, pampig musik, långa svarta kåpor med tillhörande hattar (med gul tofs) och sen ropade de upp alla på scenen, en i taget, och de fick sina diplom.

Annars har jag hunnit med såna där småärenden ni vet. Lämna in nycklarna till SUIT UP! rummet, hämta en kartong som jag ska skicka hem lite grejor i.

Jag sa hejdå till Heidi i söndags. Det var sorgligt! Vi har ju ändå bott ihop i ungefär 9 månader... nåja. vi kommer väl ses framöver hoppas jag. Världen är ju ganska liten... ibland! :)

Nu ska jag gå ut och sola lite till tror jag! Det är ju ändå väldigt varmt och soligt.. Senare blir det shopping med grabbarna! Får se hur länge de står ut.. :)

Hejsvejs!

1 kommentar:

  1. Oh my God... kommer du hem om en vecka. Såååå underbart! Vad vi har längtat. Vi åker ner till Stockholm och Örebro på fredag, stannar en vecka. Sen lär vi höra av oss. Ha nu en säker resa hem, och njut av sista dagarna i USA. Puss o kyss / Lintan, Ricko o Dorran

    SvaraRadera