lördag 13 augusti 2011

Framme!

hej alla fina!
Nu är jag framme i Billings, sitter i allrummet i mitt hus och skriver.

Resan hit gick bra, några mindre fel inträffade längs vägen, men jag kom
fram till rätt ställe bara 1 timma försenad. Fast egentligen var jag nog inte så mycket
försenad men bolaget, som jag bokade resan med, verkade väl inte ha alla flygtider
uppdaterade om man säger så. :)

Blev upphämtad på flygplatsen och en pizza väntade i bilen.
haha, nu börjas det! tänkte jag. Det lär väl knappast bli den sista
pizzan i detta land.

Jag la mig vid halv två, i mitt nya rum (som jag delar med en tjej, fast hon har inte kommit hit än.) vaknade vid 6 första gången, jag var inte helt pigg då, kan man säga.
Men nu är det iallafall lördag och kl. är ett på eftermiddagen här. Jag tänkte passa på att kila ut en sväng eftersom det är superfint väder och varmt!

Saker som inte funkar här:
min svenska mobil
min reseadapter
internet till min egen dator.

Campus är jäääätte FINT! bilder kommer så småningom.

om ni vill mig något kan ni maila eller skriva här på bloggen!
Hoppas ni mår bra, det gör jag! :)
Kram å hej!

3 kommentarer:

  1. vad spännande Amelie!!!!!!!
    Det ska bli roligt att få "följa med" här. Ha det superbra! kram från Karro

    SvaraRadera
  2. Hej Amelie!
    Vad spännande att du har flyttat utomlands! Det ska bli kul att följa din blogg!

    SvaraRadera
  3. åh vad härligt att höra att du kommit fram, vi ska läsa din mysiga blogg med stor förväntan. Rickard hälsar och undrar hur killarna är "over there"...!?

    SvaraRadera