onsdag 31 augusti 2011

Plugg å test, test å plugg.


Igår hade jag mitt första speltest, jag råkade hoppa över en liten ynka ton, men annars gick durskalorna bra! =) Jag var så sjukt nervös bara, fingrarna skakade. Man vänjer sig säkert, eftersom vi har ett speltest/vecka. Läraren går runt i rummet och lyssnar och betygssätter samtidigt. Man får 5 poäng för varje skala som spelas rätt, dvs. 60 poäng totalt/test. Läskigt!

Jag har ett annat test i phonetics imorgon. Ska jag vara ärlig vet jag inte riktigt hur det kommer gå... jag försöker liksom pressa in information i skallen, känns det som. Men men, jag kan ju inte klaga på att jag inte har saker att göra iallafall. =)

1 kommentar:

  1. phonetics är kul! jag försöker köra lite basic phonetics med mina 7:or, typ bara gå igenom fonetiska tecken så de kan lära sig uttal från gloslistan. de tycker det är astråkigt. hahaha!

    SvaraRadera