tisdag 6 mars 2012

En helt vanlig tisdag..

Jahapp, då är man inne i skolrytmen igen.. ingen vila och slötid, här inte! Nej ni förstår, det har vi inte tid med! Det var så sjuuuuukt skönt att vara ledig i en vecka, hade lugnt kunnat vara ledig en till, utan problem! I och för sig ska jag väl inte klaga, eftersom jag mycket hellre har fullt upp, än att ha lite och göra och därmed ha tråkigt..

Idag har jag och några till blivit intervjuade av lokaltidningen här i Billings. Det var om samma projekt som tv-reportaget handlade om för några veckor sen ( Suit Up!). Vi börjar ju vara redo att ta emot studenter som vill ha kostymer inför arbetsintervjuer och sånt snart. Så det ska bli väldigt kul! =) Att dela ut en kostym gratis till nån som inte har en och kanske inte har råd att betala för den själv, det är ju kul! Jag menar, det är ju alltid roligt att hjälpa människor!

Snart kanske jag ska gå och fika lite, för att sen planka nån låt eller så..

Här bjuds ni på en bild från Spring Break, vatten fullt med alger. FINT, tycker jag..

Nåja, såhär är det just idag, på en helt vanlig tisdag!
Kram å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar