söndag 4 mars 2012

Spring Break..

Här kommer mitt lov summerat i bilder. Det är en hel del bilder, så håll till godo! =)
På väg till Sams stuga.

Amerikanska älgar. Hur många som helst!

Mitt rum för veckan. Najs!

Grabbarna spelade lite biljard, jag följde med och drack te.

Amerikanska hjortar eller rådjur, superfina.

Pussel, det byggdes det friskt på, mest av mig dock. Så fort ett blev klart tog vi ett nytt.

Sam

Utsikten från en av kullarna vid hans stuga.

Sam, jag och Victor. Soligt värre!

En (tyvärr) död bäver.

Jag vadade i floden för att ta lite schyssta pics.

Den vackra floden.

Victor

Zach (Pepsireklam?)


Här är vi ute och åker lite längdskidor.


Jag, Zach, Victor och Sam. Vi tog några mer seriösa kort också, men det kändes mest rättvist å ta det där alla ser lite halvgalna ut .


På väg hem till Billings igen.

Det var mitt härliga lov, det.
Imorgon är det dags för skola igen!
Kram å hej!

1 kommentar:

  1. Oj vad härligt! Vilken underbar resa... Lycka till med skolan nu igen. Puss :)

    SvaraRadera