fredag 23 mars 2012

Tiden går fort..

.. när man har roligt.. Tiden går tydligen väldigt fort när man har mycket att göra också! =) Den senaste veckan har varit fylld med plugg å plugg. Det kommer nog bara bli mer å göra från och med nu tror jag, för nu är det ju ganska snart finals å så.. snart bara en månad kvar! Hjälp!

Mina läxor.

Såhär lycklig är jag över att få spendera all min fritid i biblioteket.

Fint väder är det iallafall! Kan ju skryta med att vi hade 24 grader (celsius) här igår. Det var väldigt varmt och skönt, gick runt i sandaler hela dagen.


Förra helgen var det dags för lite fotboll också. Roligt! Rocky krossade med 6 eller 7 mot 0. Så det gick ju bra kan man säga!

Just nu sitter jag i vårt Suit-Up rum och väntar på att människor som behöver en gratis outfit (för arbetintervjuer och sånt) ska komma hit.

Ha det bra! KRAAAAAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar