torsdag 29 mars 2012

Skola + Seattle = Sant

Den senaste veckan har varit lite smått hektisk med skolarbeten och allt sånt.

Här är en kopp te från finaste Off The Leaf.



Fin solnedgång på campus.

Här sitter jag ute på gräsmattan, utanför biblioteket.

Här jobbar vi för fullt med vår powerpoint presentation.

Mina smycken, det är viktigt å packa rätt inför resan. =)

Utsikten från tåget på väg till Seattle, här åker vi igenom nationalparken Glacier.

Framme på stationen...

... där de hade ett sånt här tak.


Ganska direkt när vi kom fram letade vi upp Starbucks för en slät kopp kaffe. Helt OK, om du frågar mig!

Nu sitter vi och väntar på att det ska börja övas inför presentationen. Imorgon vid den här tiden borde vi nog vara klara med hela ståhejet. Vi är alltså här i Seattle med min businesskurs, vi ska delta i en tävling med alla våra projekt som vi har jobbat med under våren. Efter tävlingen hoppas jag på att kunna ta mig en närmare titt på rymdnålen eller "The Spaceneedle" som den egentligen heter. Mer om det får ni kanske se imorgon!
Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar