söndag 11 december 2011

Downtown Breckenridge.

Idag har Heidi visat mig sin hemstad, "Breck".
Såhär ser den ut:
Fint med massor av gamla trähus, och bergen i bakgrunden, förstås!


Det finns en hel del små och mysiga affärer.
Vi åt lunch på ett ställe som heter Eric's som ligger längs huvudgatan. Vi åt pizza och pommes, väldigt amerikanskt! (faktiskt så var pommesarna de godaste jag ätit sen jag kom hit till USA, kanske t.o.m. de godaste nånsin.)
Jag och Heidi.
Heidi och en väldigt stor gosedjursbjörn utanför chokladfabriken, vi gick in och kollade lite. ALLT såg såååå gott ut! =)

För övrigt så har jag varit ute på en prommis idag med Heidis mamma Åsa. Vi gick vid en sjö som finns en bit bort. Det var väldigt vackert plus att det var skönt att röra på sig lite, och den otroligt friska luften kommer nog göra att man sover gott inatt! =)

Ha det bra! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar