fredag 2 december 2011

Inte ens en vecka kvar.

Det är helt sjukt vad tiden går snabbt. Jag har haft finaste Emma här i en vecka och tiden har gått så fort. Lite bilder från detta kommer nedan. och jag VARNAR KÄNSLIGA TITTARE, döda djur kommer att bevittnas.

Men först, en härlig Thanksgiving bild på Emma och Vincent.

Jag och Emma spenderade en eftermiddag i Second Hand-affärernas magiska värld.

Med coola brills.



VARNING...



...för äckliga döda möss. De i antikaffären hade nog glömt bort att de lagt ut råttgift.
Hugaligen..
USCH!!



Ute på fisketur.


Sen gick vi på bio också, och såg Breaking Dawn, den nya Twilight-filmen.
Emma som Jedi.
Jag som Jedi.

Jaaa, vi hade väldigt kul som ni förstår! =) Ska försöka hinna skriva lite nu i helgen och nästa vecka, trots all stress med finals och sånt. Det är ju bara måndag, tisdag och onsdag kvar för mig nu, sen har jag jullov! Galet va!?
Ha det bra fina vänner, vi hörs och ses snart! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar