fredag 9 december 2011

Finals är över...

...och nu är jag i Breckenridge, Colorado med min fina rumskompis Heidi!
Här kommer den senaste veckan i bilder, så att ni får veta vad jag haft för mig egentligen.

Först av allt var jag på en middag med "alla" internationella studenter, det var tyvärr bara kanske 15% där. Men jag knäppte iallafall kort på mig och grabbkompisarna som var där.

Sen började veckan med alla skrämmande finals

å då satt man ju i den här byggnaden en hel del

Men vyn på kvällen från vårt rum var väldigt fin iallafall.
en bild på mig precis innan jag gick och hade min final i klassisk sång. NERVÖST!


En gata i Denver, när vi var på väg hit till Breckenridge.
Jag och Heidi var ute på promenad idag.
VÄLDIGT fin utsikt!
sen blev det pepparkaksbakning för hela slanten.
Färgglatt och dant.
Å nu är det efterlängtad sömn på g, imorgon väntar nya äventyr.
Kram å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar