fredag 24 februari 2012

LOOOOOOOOOV!


Härliga "Spring Break" är här! Som jag har längtat.. den här veckan har varit SJUK, med alla sina sena nätter och tidiga morgnar. Och prov förstås! Proven heter ju inte liksom inte "Midterms" bara för kul, liksom. Här har ni en bild på mig när jag är trött, för jag håller på å packar och städar.

Häromdagen hade vi lite storm på g här.. molnen var fantastiskt coola.. svårt att fånga på bild, men de såg ut som stora droppar.

Imorgon åker jag neråt till Bitterroot Valley. Där finns inget internet, så det blir vila och åka längdskidor för min del! Jag kommer hem om en vecka så vi får se om jag kan uppdatera er nåt under tiden, annars får ni läsa om allt jag gjort när jag kommer hem!

Ha det bra! Jag saknar er!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar