lördag 28 april 2012

Dead week.

Jaaa, den här veckan heter så. Dead week.. inte vet jag väl om jag skulle vilja kalla den för död direkt. Det händer så otroligt mycket hela tiden. Här kommer lite bilder.

Här har vi en söt liten kaninunge, det bor fyra stycken under den här ingången till biblioteket. Sååå söt!


  Förra torsdagen hade vi en "Roast" av två stycken lärare som kommer gå i pension nu. Det kom inte så jättemycket folk men det var kul för de som var där.


 Campus är riktigt grönt och fint nu. Vi har haft typ 30 grader varmt i veckan. Just nu är det dock lite kallare och regn.

För övrigt så har jag sjungit på två konserter i veckan. Först Jazzbandskonserten i torsdagskväll, och sen min egna konsert, med min ensemble igår kväll. Haha.. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på gårdagens konsert. Jag tror aldrig att jag har varit tvungen att stanna en låt mitt i och starta om den för att den gått så dåligt. Nåväl, det gick mycket bättre när vi gav den en andra chans. Efter det lilla fiaskot var det som att nervositeten släppte och då var det liksom bara att köra på. Så de två låtarna i början gick väl inte sådär jättebra, medan de resterande 6 låtarna gick helt ok. Jag vågade t.o.m. spela piano själv på en låt (!) är mycket stolt över mig själv för det! :) Hursomhelst har jag lärt mig otroligt mycket av att spela i den här ensemblen, både rent musikaliskt och personligt, om både mig själv och andra. Väldigt nyttigt! Jag kommer att sakna de grabbarna, det är ett som är säkert.

Nu är det snart lunch, sen blir det plugg plugg och plugg. Det är finals nästa vecka, och det är helt absurt vad mycket jag ska hinna lära mig fram tills dess!!

Ha det bra! Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar