tisdag 10 april 2012

Glad Påsk å sånt!

Hej hopp!
Här kommer mina senaste vecka, och därmed också min påskhelg i bilder..
Jag å min ensemble.Vilket härligt gäng, va?!

Vännerna på väg tillbaka till "the dorms" efter middagen på långfredagen.

Grillning i parken bredvid skolan, på självaste påskafton.




Här grillades allt man kan komma på att grilla: choklad, kex, marshmallows, kött och bacon. MUMS!
Finaste Heidi! Här har vi precis gjort oss redo för att åka till Texas Road House, för att äta middag på påskdagen.

Det var väldigt, väldigt gott! Jag blev proppmätt och då fick jag ändå med mig en hel portion hem också, gaaaaalet mycket mat!


Igår åkte jag och Zach till Bozeman, för att gå på stan.

Här har ni de galna bergen, "The Crazy Mountains", haha, jaa.. de heter faktiskt så, på riktigt!

Här är downtown Bozeman.. mysigt!

Det var väldigt blåsigt, och soligt förstås!

En liten påsktupp, dagen till ära.

På vägen hem blåste vi bubblor..

..plus att vi stannade i Livingston och gick på second hand.

Det var allt för nu! Hoppas att du hade en fin påsk! KRAAAAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar