tisdag 17 april 2012

Premiär!



Idag var jag betydligt mer stressad än vad jag egentligen behövde vara, det är ofta så med mig, har jag märkt. En sån liten grej som att sjunga med jazzbandet byggs upp till ett stort orosmoln i mitt lilla huvud. Jag vill att allt ska låta perfekt, å sen är jag sjukt missnöjd med min insats, fastän jag gjorde sitt absolut bästa och det lät bra. Hursomhelst är jag trött på att vara stressad, missnöjd och orolig. så nu har jag bestämt mig för att f ö r s ö k a tagga ner lite på det. Kanske är det just därför som jag snart ska sova istället för att hetsa i övningsrummet som jag normalt gör vid den här tiden på dygnet. Bra va?



Idag var det premiär för min del, premiär i och med att jag för första gången i mitt liv: åt inne på Buffalo Wild Wings! Väldigt god kyckling må jag säga.. krispigt, lite starkt och väldigt gott! :)

Nu ska jag som sagt sova snart.. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar