söndag 29 april 2012

100

Det hundrade inlägget, hipp hurra!Och hur firar vi det? Jooo, genom att pajja kameran och plugga inför finals! Jippieeeeee!Känner hur paniken börjar komma krypande för att det är så mycket i skolan nu.
Hur kul är det på en skala?... inte särskilt roligt!

Nåja, Igår hade vi bankett för oss internationella studenter, där de som tar examen fick sina "medaljer" och vi som avslutar vårt utbytesår fick ett certifikat. Det var både trevligt och gott!

Här kommer lite bilder som jag hann ta innan kameran gick sönder..

 Kaninungarna igen... hur söta kan man va?

 En bild från min konsert.

En bild på mig och Heidi innan vi gick på banketten.

Vi får se om det bjuds på några fler bilder nån gång innan jag kommer hem, nu när kameran är trasig...
Jag får väl glädja mig åt att den levde länge innan den gick sönder.
Vi hörs och ses snart! Nu är det inte särskilt länge kvar vet ni... KRAAAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar