måndag 16 april 2012

Fotboll och internationell middag.


Idag är det måndag igen.. Helgerna går så otroligt fort. Jag kan inte fatta att om en månad så är jag redan hemma. GALET!

Sen sist jag skrev har jag hunnit med att:

Gå på fotbollsmatch. Rocky vann, igen!

Mina kompisar spelade lite golf ute på gräsmattan utanför huset, jag höll mig mest under ett träd.
Ross och Ricky.

Heidi

Två änder som satt på taket och vaktade en dag.

Den internationella matfestivalen där jag sjöng och Joshua, i min ensemble, spelade piano.

Jag och Zach bakade även kladdkaka inför festivalen. 50 ägg och åtta långpannor senare var vi färdiga.

Alla möjliga land och rätter var representerade vid denna middag, allt var supergott och jag blev proppmätt!

Nu ska jag iväg och handla på second hand. =) YAY! Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar