onsdag 23 november 2011

Väntan.

Idag kommer Emma hit! Det känns ungefär som julafton när man var liten. Det ska bli så sjuuuukt roligt att ses. Det kommer GARANTERAT att bli mycket skratt. För er som inte vet vem Emma är så kan jag berätta att hon är en väldigt fin, snäll, söt och trevlig tjej som jag pluggar med i Piteå. Hon är här i USA på ett utbytesår, precis som jag, fast hon är i Kentucky och nu ska hon komma hit över Thanksgiving! Jippiiiiiiiieeeeeeee! Jag har varit sprallig hela dagen, det ska bli så kul!

Om ni funderat vart jag hållit hus den senaste veckan så har jag pluggat och pluggat. Plus att jag har pluggat lite. Jag tyckte att musikhögskolan var jobbig i början, men det är inget i jämförelse med detta. Men det är ju College, som alla här säger! =)

Ha det bra, nära och kära! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar