onsdag 21 september 2011

Frukost

Frukosten här är det absolut bästa målet på hela dagen, jag kan längta till nästa dag, bara för att få kliva upp till den (ibland är detta den enda anledningen till att jag tar mig upp så tidigt). Ni som känner mig vet ju att morgonen inte är min favorittid på dygnet, om man säger så. Tillbaks till frukosten, det finns oftast sååå mycket att välja bland. Min frukost består oftast av juice, kaffe(smakar inte så gott eller mycket, men jag tror jag börjar vänja mig), scrambled eggs, en rostad bagel, frukt, bär och pancakes. Idag provade jag en jordgubbsvåffla. Det var MUMS!

Förutom att äta denna fantastiska våffla har jag pluggat och haft en liten photosession. Här får ni ett litet smakprov(och jaa, jag var lite uttråkad).

Jag saknar er därhemma! Kram å hej!

1 kommentar:

  1. Snygga vackra Amelie! Jag saknar dig i mängder! Vill inte ens tänka på hur längesedan det var som vi sågs... Och nu är du i USA, awesome! Det är roligt att få läsa din blogg då känns det iaf lite som att vi pratas med varandra lite oftare än förr. One way communication is better than nothing ;) Massor av kramar från Karin Fredéricson

    SvaraRadera