lördag 17 september 2011

Shoppingsymfoni

Igår åkte jag och Heidi buss in till stan och åt brunch på ett café där. Det var "farmers market" inne i stan så folk sålde en massa frukter, grönsaker och sånt. Vi hittade en jättejättejättefin Vintage Store, med massa fina gamla klänningar,kläder, skor, smycken, väskor från 50, 60 och 70 talet. Hittade inget som passade just då men säkert nästa gång. =) Sen åkte vi buss till Rimrock Mall som ligger en bit från stan. Jag köpte bl.a. 2 par skor, några örhängespar, ett par jeans och lite annat kul. Vi kom hem från shoppingrundan lagom till middagen, och efter den var det bara att duscha och göra sig iordning för att gå och se symfoniorkestern. Min vän Tawnya hade en biljett extra så hon bjöd mig.
Jag, Heidi och Tawnya på väg till Symfonin. =)

Jag å Heidi, på väg till bilen.
Tawnya, Matt, Heidi, Kenny och Ross. Ett litet glädjeskutt efter vi fått igång bilen igen, med hjälp av startkablar och tre snälla grabbar. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar