fredag 9 september 2011

Vila

Äntligen är det fredag och man får vila. Yes! =) Min sånglärare har till och med sagt att hon tycker att jag ska vila min röst. Det känns både skönt och trist,skönt för att det inte ligger någon press, att jag måste öva liksom, men samtidigt lite trist. Nu i veckan har jag övat trots en jobbig förkylning som legat och irriterat i kroppen. Det är så kul att öva! haha, jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men det är verkligen det! =)

Tack Mia för tipsen om fikat, man kan ju egentligen inte ha en svensk lekkväll utan fika, det går ju bara inte. Får försöka styra upp nåt! =)

Det är alltså 8 timmars skillnad här för er som vill prata med mig på Skype, oftast är jag på skype på morgonen, förmiddagen eller på eftermiddagen, dvs eran eftermiddag-kväll. så jag hoppas vi ses på skype snart, mina vänner! =)

Jag får se vad som hittas på under helgen! Nåt kul iallafall, det är min plan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar