torsdag 15 september 2011

Ihjälskrämd?

Igårkväll var jag i musikbyggnaden "Losekamp" och övade piano inför dagens lektion. Klockan var kring halv elva och jag började fundera på att gå hem och lägga mig. Då, plötsligt hör jag ett ljud, och när jag kollar upp ut genom glasdörren är det ett ansikte tryckt mot glasrutan. Jag blev så SJUKT RÄDD. Jag lovar att jag flög typ en halvmeter upp i luften. Det visade sig vara en kompis till mig och typ 5 av hans kompisar som var ute på en "ghost hunt"(egentligen tror jag bara att de vill skrämma stackars musikelever). När de hade gått tog det ungefär en kvart för mig att återfå en något normal puls, sen skyndade jag mig hem till min sköna säng.

1 kommentar:

  1. Å fy vad äckligt... Är typ min värsta fantasi, att ett ansikte ska komma upp vid fönstret när det är mörkt ute. Inte riktigt schysst gjort... Tycker du ska skrämmas tillbaka...:)

    SvaraRadera