lördag 12 november 2011

En seg dag.

Idag klev jag upp med viss motvilja, efter att ha tagit mig en lång och välbehövlig sovmorgon. Sen har dagen bara svischat förbi. Jag hinner knappt med, fast ändå har den känts seg. Nu sitter jag återigen på "Off The Leaf" och pluggar. Två lördagar i rad, vilken pluggis jag blivit!

Igår sjöng jag på en konsert med jazzbandet. Det var den härligt svängiga "Mack the Knife", som bl.a. har sjungits av Ella Fitzgerald. Det gick bra, över förväntan faktiskt. Jag var lite nervös, men mest peppad liksom. Det är verkligen kul att sjunga alltså. Jag glömmer nästan det ibland. =) Jag ska bjuda på en bild från detta spektakel inom en snar framtid, jag lovar!

Nåväl, nu är det väl bäst att jag återgår till mitt studerande. Ha det bra! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar