tisdag 15 november 2011

Tvättdag.

Jomen visst är det väl tråkigt å tvätta!? Jag brukar kunna tycka det är kul(konstigt, jag vet). Det brukar vara så härligt när alla kläder är tvättade och man kan välja precis vad man vill ha på sig dagen efter. Men att tvätta just idag var inte särskilt kul. Jag blir så irriterad på att folk inte sköter sig. Hur svårt är det att ta ut sin torra tvätt från torktumlaren och ta bort luddet från filtret? INTE SÄRSKILT SVÅRT!
Hur som blir det en enda lång kedjereaktion, jaa, en ond cirkel skulle man kunna säga:
Person A lämnar tvätten i torktumlaren, Person B får vänta med att torka sin tvätt, vilket leder till att person C förmodligen kommer att slita ut Person B's kläder ur torktumlaren (TROTS att de är blöta) för att torka sina egna kläder. Och sen kommer det nya bokstäver, och mönstret upprepas igen och igen.

För övrigt idag blir det plugg. Ska försöka ta mig an början på den där uppsatsen som jag är lite rädd för. Se upp Claudio Monteverdi och Barbara Strozzi, för här kommer jag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar