söndag 6 november 2011

Söndag.

Just nu befinner jag mig på caféet "Off The Leaf" igen. Vad gör man inte för att få plugga lite och ha internet. =) Idag har jag varit i kyrkan igen... vi ska nog försöka hitta en annan kyrka, som är lite mer intressant.

Här kommer som utlovat lite bilder från gårdagen:
Heidi, jag och Sam satt i baksätet. Trångt och varmt, men kul hade vi!
Jag och Ross, när vi väntade på de andra storshopparna.
Vår chaufför Zach, här i en väldigt tankfull position.
Här har vi en superhärlig film som summerar hur kul vi hade på vår tripp.
Ha det bra så länge! KRAAAAM!

2 kommentarer:

  1. vad fint :) blir glad att du uppdaterat hela veckan :D
    Känns lite konstigt att ni redan har snö, här har vi haft kallt hela hösten å du har gått runt i shorts, men ändå kom snön först till dig!

    kram

    SvaraRadera
  2. Wohoo, vad härligt att se dig i rörlig bild...:) Vi saknar dig kolossalt mycket! Men så kul att du verkar ha det super. Puss o kram

    SvaraRadera