lördag 5 november 2011

Lördag.

Idag har det snöat! Ingen var gladare för detta än min rumskompis Heidi. Hon bokstavligen hoppade jämfota och tjöt så fort hon såg de första snöflingorna singla ner imorse.Det glada humöret fortsatte när hon på väg till frukosten började kasta snöbollar. :)

Jag och några kompisar hade bestämt att vi skulle åka på en såkallad "skiswap" idag dvs. typ som en skidmarknad som var uppe i skidorten "Red Lodge". Jag var på jakt efter en fleecetröja, men hittade tyvärr ingenting som var tillräckligt lockande. Några av mina kompisar köpte lite skidor och grejor, så det var ju bra. Vi stannade där tills efter lunch, som bestod av pizza (godaste pizzan sen jag kom hit, tycker jag nog).

Just nu sitter jag på caféet "Off The Leaf" (idag igen) och pluggar. Internet kruppar på campus. Det är så irriterande, speciellt när man har lyssningsexempel på youtube till måndagens prov. Bilder på dagens äventyr kommer förhoppningsvis imorgon. Ha det bra, det har jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar