fredag 4 november 2011

Fredag

Här kommer min dag i punktform. Haha, jag vet att det ser lite formellt ut, men å andra sidan älskar jag ju listor, så håll till godo!

Fredag
1. Jag klev upp tidigt (hyfsat iallafall)
2. Åt frukost
3. Gick tillbaka till mitt rum, drack kaffe och pluggade.
4. Kör, utan lärare idag, eftersom han är på konferens. Istället var det mina klasskompisar som höll i lektionen, så det var kul!
5. Lunch.

Tacosallad, ett glas vatten och en squashgryta. Gott!

6. Musikhistoria. (Jag kommer knappt ihåg vad vår lärare sa, så uppmärksam var jag.)
7. Kaffetår på vårt rum. Min espressomaskin fyller sitt syfte, OH YEAH! =)
8. Plugg på caféet "Off The Leaf", där de har supergott te.
9. Middag på skolan
10. Ett misslyckat försök till att spela badminton, de hade inga racket till utlåning.
11. Detta är just nu.. jag skriver ett inlägg, sen ska jag plugga lite till, för att sedan spela och sjunga med en kompis. Efter det blir det godnatt!
KRAM Å HEJ!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar