måndag 14 november 2011

Prov idag.

Idag hade jag äntligen mitt prov i musikhistoria. Vi skulle haft det förra veckan, men det blev som sagt flyttat till idag. Det kändes ganska bra, för ovanlighetens skull. Jag brukar aldrig kunna ta det lugnt utan jag stressar mig alltid igenom proven. Men idag kändes det ganska lugnt faktiskt! Jag hann med att skriva på varje fråga. YAY!

Nu ska jag snart ta och kolla på nåt avsnitt av nån serie, tror jag! Läxläsningen inför morgondagen är gjord, även om det alltid finns saker man kan öva på. =)

Här kommer lite bilder från fredagens konsert, precis som utlovat!
Jazzbandet å jag.
Wailhanden är uppe. precis som det ska va! =)

Var tvungen att ta en bild på frillan också. Den tuperades med hjälp av min spork, eftersom jag av nån anledning har lämnat alla kammar hemma.

Ha det bra! Vi hörs och ses, Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar