måndag 20 februari 2012

2 minuter.


Ok, så att lämna in en uppsats kl 16.58. när det är senaste inlämning klockan 17.00. är inte ok.. eller jag menar, tekniskt sett är det ju ok. Men det känns inte bra! Jag satt och skrev in i det sista och nu är jag alldeles slut i huvudet.

Det ska bli sååååå skönt med spring break nästa vecka. Jag ska sova, hela veckan. Alternativt vila och sova om vartannat. Har inga som helst planer på att plugga, men jag har en känsla av att man inte kommer att kunna undvika detta nödvändiga ont.

Idag hann jag inte ens följa med grabbsen till City Brew för att dricka lite kaffe... Stress, stress å stress!

Nåväl, ni kanske får höra lite mer klagomål på allt jag har att göra någon annan dag, för nu har jag inte tid att skriva någe mer.
Ha det!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar