tisdag 7 februari 2012

Titta! Jag är ju på TV!


Ok, så nu har ni ju inte hört från mig på ett tag, så det kändes som att det var läge nu.. Men visst var det väl trevligt att höra från mina vänner?
Jag sitter just nu i biblioteket, klockan är efter sju på en tisdagkväll och jag kommer med all säkerhet att behöva sitta kvar här tills de stänger, dvs. klockan tio ikväll.
Vid ungefär halv åtta kommer alla högljudda amerikanska fotbollsspelare in och stör. Ok, Alla stör inte, men de flesta stör, för de kommer in typ 30 stycken och är sjukt högljudda.
Ross är här också.
Och Heidi var här en liten stund..
Detta ser ut som en scen ur en skräckfilm, eller nåt. Mördaren som smyger på sitt offer i biblioteket. Jag kunde inte låta bli att ta en bild.

Ok, nu till min rubrik. I lördags spelade vi in ett nyhetsreportage om ett skolprojekt, detta sändes i söndags på självaste KULR8, som är en av de lokala kanalerna. Det var ju ganska kul för det sändes på samma kanal som SuperBowl visades på här i Billings, så förhoppningsvis var det ganska många som såg det. Om ni vill kolla, kan ni klicka här. Tyvärr klippte de bort väldigt mycket, annars hade ni nog fått se mig prata också. Nåja, det kanske var lika bra det, för jag var så nervös. =)

Detta var lite vad som hänt på sistone, så nu vet ni! KRAM

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Det kändes lite konstigt att du bara fick sitta med å nicka på sidan ;)

    SvaraRadera
  2. Coolt, värsta tjejen! Synd att dom inte tog med ditt prat...:)

    SvaraRadera