söndag 12 februari 2012

Biblioteket, det är här jag bor!

Så känns det just nu iallafall.. Jag har så mycket plugg. Det är lättare att koncentrera sig här i bibblan så då får det bli några timmar här varje eftermiddag/kväll, istället för att försöka plugga hemma och somna när man inte ens har kommit halvvägs. :)
Trodde väl aldrig att jag skulle hålla på så mycket med tyska, men det ingår i en kurs som jag läser, så det är väl bara att kämpa på.
I lördags var det basket igen. Både tjejerna och killarna spelade.

Tjejlaget förlorade, men Rockys killar bjöd en riktigt jämn och spännande match, som de till slut vann.
Här en video av underhållningen som pågick i alla time-outs och i pauserna. Jag trodde att de skulle tappa nån, det var riktigt nära ett par gånger faktiskt. LÄSKIGT!

Det var denna helg i stort! Ha det bra! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar