onsdag 1 februari 2012

Gästbloggare nr. 3 Zach Farrand.



Hej svenskar!

Mitt namn är Zach Farrand och jag är ursprungligen från Springfield, Missouri. Jag studerar för närvarande miljövetenskap och geologi här på Rocky. Mer än något annat älskar jag backpacking, klättring, bergsbestigning, löpning och allting annat äventyrligt. Montana passar superbra för mig, eftersom många av mina helger spenderas uppe i någon av de vackra bergskedjorna som ligger här I närheten som t.ex. Pryor, Bear Tooth, Crazy eller Bitterroot Mountains. Jag skulle vilja studera utomlands, gärna på Island eller någonstans i norra Skandinavien. Så jag kan vara på väg till er en av dessa dagar, bara så ni vet!

En av Amelies och mina favorittidsfördriv är att skratta åt allt och inget. Till exempel brukar vi skratta i min bil för att bevisa för folk bredvid oss (i andra bilar) ​​att vi har roligare än vad de har. I själva verket tvivlar jag på att ens fem minuter kan passera utan att något skrattvärt händer oss. Vi åker ofta på loppis, minst en gång varannan vecka.
. Vi åker också allihop och gör vår vanliga Wal-Marttripp ett par gånger i veckan.



Det här är mini-Amelie, döpt efter sin räddare i nöden. Numera bor detta rovdjur på mitt skrivbord, där hon verkar trivas.


Allt detta är en del av att leva den ljuva Montana-drömmen!


Jooo, det var det! Jag hoppas att ni alla har en fortsatt trevlig vecka i Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar