torsdag 2 februari 2012

Gästbloggare nr. 4 Ricky Friend.

Hej!
Mitt namn är Ricky Friend och jag är från England, närmare bestämt London. Jag är 21 år gammal och pluggar bokföring här på Rocky. Jag spelar fotboll i Rockys fotbollslag vilket betyder tidiga träningsmornar såhär i vintertider.


Det här är i skidstugan uppe i Bitterroot Mountains, nån timme innan vi åkte hem.

Här är jag och Amelie på Halloween. Jag och ca 10 till från fotbollslaget klädde ut oss till soldater från Toy Story.


Ni kanske tror att Amelie är den som går runt och sjunger mest av oss i vårt kompisgäng, men ni har fel för det är nämligen jag som gör det!

Det var det, jag vet inte riktigt vad mer jag kan skriva om Montana och Billings, för det händer inte så mycket här..

Ha det bra! /Ricky Friend

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar