söndag 19 februari 2012

Midterms


I veckan har vi alltså midterms, vilket innebär att jag snart redan är halvvägs på väg att åka hem. Grymt skumt! Jag har iallafall hur mycket att göra som helst.. ibland vill jag bara gråta, men men. jag lär mig ju mycket iallafall, för att försöka se det positivt!


Igår tog jag väl nån timme "ledigt" från pluggandet, å gick och såg på inomhusfotboll. Det var spännande, och Rockys killar vann båda sina matcher, så det var ju kul att titta på. Det gick ganska vilt till kan jag säga, folk blev knuffade, kastade och knäade.


Det här är Fraley Lounge, där man kan sitta och plugga och äta kakor om man vill.


Det finns en öppen spis där, som det eldas i alldeles för sällan, enligt min mening!

Å så här ser det ut om man står framför den öppna spisen och tittar utåt. =)
Lägg märke till den målade skulpturhästen, den står på nån form av platta med hjul på, så den brukar ha flyttat på sig mellan gångerna man är där.

Nåja, nu ska jag återgå till arbetet!
tänkte bara låta er veta att jag lever.. Ha det bra! KRAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar