söndag 5 februari 2012

Gästbloggare nr. 7 Matt Tilley


Så, Amelie har lämnat det bästa till sist. Det bästa är nämligen jag, den snyggaste killen i hela Billings, Matt Tilley. Jag är 20 år gammal, kommer från Cornwall i Storbritannien och är på utbyte här på Rocky i ett år för att studera historia. I mitt blogginlägg har jag valt att analysera de andra bloggarna som Amelie har haft på besök den veckan.

På måndagen hade vi Heidi Armstrong som vanligtvis är mycket trevlig, men hon har förändrats den senaste tiden. Just den här veckan kallade hon mig ful och blek, detta sårade mina känslor mycket. Min kudde är fortfarande är våt av tårarna jag gråter på nätterna. Förr har jag sagt att hon klär sig som en "tramp" och luktar illa, men det är ingen ursäkt för att vara elak mot mig. Hon är också en tjuv.

På tisdagen hade vi Fredrik Sävestrand. Ju mindre sagt om honom, desto bättre, men han är ok, ibland.

På onsdag hade vi Zach "Bear Grylls" Farrand. Han bor utomhus med ekorrarna och tycker om att äta nötter och bär med dem. Trots detta är han en mycket trevlig pojke.

På torsdag hade vi Ricky Friend. Ricky har en hemlig identitet, han utger sig för att vara en söt liten valp, men i verkligheten kallas han för "Ricky the Snake". Han har förtjänat detta namn genom att vara mycket lömsk och slug. Vi försöker att inte låta honom komma undan med det men hans krafter är för starka.

På fredag ​​hade vi Sam Parell. Trots att han bara är 18, har Sam två söner. De heter Colton och Victor. Han ser efter dem varje dag eftersom de följer efter honom och försöker att imponera på honom. Han är en mycket bra pappa.

På lördagen hade vi Ross Moore. Ross är min rumskompis och han är en mycket trevlig pojke. Han är till och med så snäll att han bestämde sig för att försöka fixa ihop mig med en homosexuell man, men jag tackade artigt nej till honom. Ross har även fixat en egen sida till mig på datinghemsidan Match.com och övervakar den åt mig. Jag har tackat honom för hans ansträngningar att finna kärleken åt mig i denna ensamma värld.


Och nu är det söndag och jag skriver till er. Jag hoppas att du har tyckt om att läsa och ni gillade min idé att ha denna gästbloggarvecka.

Peace and Love

Matt Tilley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar